Zaglavlje
Mapa sajta  Mapa sajta   RSS  RSS    Facebook 
Leva ivica
Pretraga
Desna ivica
Leva ivica
Citaj
Sistem 48


 

Za rešavanje Vaših problema sada je dovoljan jedan jedini telefonski poziv, SMS poruka ili pristup Internetu. Ceo sistem je osmišljen da bi Vama bio na usluzi i kao takav Vam stoji na raspolaganju 24 sata dnevno.

 

- Problem možete prijaviti na nekoliko načina; 

- U najkraćem roku dežurne službe javnih preduzeća izlaze na teren;

- U roku od 48 sati ćete dobiti odgovor o statusu rešavanja Vašeg problema.

 

Razvoj SISTEM-a 48 pospešuje poziciju naše lokalne samouprave i omogućava privlačenje investicija i otvaranje novih radnih mesta.

SISTEM 48 predstavlja jedinstven informacioni sistem u Evropi kojim se u roku od samo 48 sati rešavaju problemi građana. Služi za bolje upravljanje opštinom i kvalitetnijom kontrolom javnih preduzeća.

 

Objedinjujući rad svih javnih preduzeća u opštini Sistem 48 omogućava rešavanje problema i zahteva građana, raspolaganje sredstvima na nov, moderan i funkcionalan način zasnovan isključivo na tehničkim podacima i činjenicama.

 

Sistem je u potpunosti u funkciji građana koji pomoću njega lakše i brže rešavaju problem iz domena komunalnih preduzeća.

 

Grad Zrenjanin, u cilju što efikasnijeg rada i bolje komunikacije sa građanima, je uspostavio rad Call centra. Referentu koji brine o svim primedbama ili pohvalama službi koje su u sastavu gradske uprave i javnih preduzeća čiji je osnivač Grad Zrenjanin možete se obratiti na sledeći način:

- lično (u opštinskom uslužnom centru);

- telefonom na broj 065/3150048 na koji se u toku radnog vremena opštine javlja referent;

- na E-mail sistem48@grad.zrenjanin.rs;

- preko formulara koji se nalazi na internet adresi sistem48.zrenjanin.rs.

 

Ako želite da Vas referent informiše o statusu podnetog zahteva, ostavite podatke kako bi referent mogao da Vam odgovori (Telefon ili/i SMS ili/i e-mail).

 

Desna ivica

© 2008 Grad Zrenjanin. Sva prava zadržana