Gradonačelnik razgovarao s građanima o njihovim problemima

Opšte
Gradonačelnik Zrenjanina Čedomir Janjić juče je, u okviru svojih aktivnosti, u svom kabinetu organizovao prijem za građane koji su se prethodno obratili Gradskoj upravi sa zahtevom da gradonačelniku lično izlože probleme s kojima se suočavaju. Građani su zahteve prethodno dostavili putem dopisa, elektronske pošte ili telefonom, a problemi s kojima se suočavaju zadiru pretežno u socijalnu, stambenu i komunalnu oblast.
 
 
 
Neki od problema koje građani pokušavaju da reše ne spadaju u ingerencije lokalne samouprave, ali je gradonačelnik ukazao u kom pravcu bi trebalo dalje ići i kojim se institucijama obraćati i obećao i lično angažovanje u tome. Građani koji su juče razgovarali s Janjićem izložili su, između ostalog, svoje probleme sa vraćanjem bankarskih kredita, međumesnim autobuskim prevozom, zapošljavanjem osoba sa invaliditetom, izgradnjom lokalnih puteva van naseljenih mesta, isplatom socijalnih davanja, nadoknadom štete od nedavnih poplava i drugim.
 
 
 
Gradonačelnik je, po završetku prijema građana, još jednom istakao da je lokalna administracija otvorena prema građanima i da su on i njegovi saradnici, kao i članovi Gradskog veća, svaki u svom resoru, spremni da saslušaju sve njihove probleme i rešavaju ih u skladu s ingerencijama. 
- Pored generalnih gradskih problema, čijem rešavanju ova administracija pridaje izuzetan značaj i rešava ih, kao što su problem vode za piće, izgradnja obilaznice, dovođenje investitora i stvaranje povoljne klime za potpuno iskorenjivanje nezaposlenosti, naravno da je veoma važno i saslušati građane koji imaju svoje pojedinačne, specifične probleme, ali i određene zahteve ili ideje, usmerene ka Gradskoj upravi. Mnogi od njih zadovoljni su već samim razgovorom i što su imali mogućnost da mi problem lično predoče, a svakako ćemo razmotriti sve zakonske mogućnosti da im pomognemo u određenom slučaju - kazao je Čedomir Janjić. 
 
 
 
Dodao je da će razgovori sa građanima biti organizovani i u narednom periodu, a podsetio je i da na sajtu Grada Zrenjanina, postoji servis “Pitajte gradonačelnika”, gde građani takođe mogu uputiti pitanje ili izložiti neki svoj problem. Takođe, na sajtu grada objavljen je i raspored dežurstva članova Gradskog veća koji takođe, zajedno s gradonačelnikom, njegovim zamenikom i pomoćnicima, razgovaraju s građanima, u oblastima za koje su zaduženi. 
 

Slike

  • /uploads/attachment/vest/5262/Prjem_gradjana_jul2019002.jpg