Predstavljen izveštaj o utrošku sredstava za organizaciju ''Dana piva''

Na današnjoj konferenciji za novinare predstavljen je detaljan izveštaj o utrošku sredstava za organizaciju 25. "Dana piva" i dat na uvid izveštaj za 2007, 2008 i  2009. godinu koji su, osim medijima, dostavljeni i svim šefovima odborničkih grupa.
Govoreći o ovogodišnjim, 25. "Danima piva", gradonačelnik Zrenjanina dr Mileta Mihajlov je naglasio da je prvi put održana kvalitetna javna rasprava, u kojoj je učestvao i državni sekretar za turizam.
- Doneta je i platforma o tome kako da izgledaju "Dani piva", a ko je želeo, i ko je imao šta da kaže, mogao je na javnoj raspravi to da učini. Uradili smo "Dane piva", po mnogima, najbolje do sada, a kako su oni izgledali može se videti iz pres-klipinga koji je podeljen na početku konferencije. Ono što je bitno jeste da smo postavili standard ispod koga "Dani piva" u budućnosti ne bi trebalo da budu, to je zabavno turistička i kulturna manifestacija. Trudili smo se, a mislim da organzacioni odbor zaslužuje sve pohvale, i ja im se još jednom zahvaljujem, naravno, kao i svima koji su doprineli da "Dani piva" budu ovako uspešni – rekao je gradonačelnik Mihajlov.
- Neposredno pre ove konferencije smo imali sastanak Organizacionog odbora na kojem je usvojen izveštaj o merama, programskim aktivnostima i tehničkoj realizaciji "Dana piva" 2010. godine. Svi podaci su transparetni i nalaze se u materijalu. Ono što je interesanto jeste da je iz budžeta Grada za ovogodišnju manifestaciju utrošeno svega 2,3 miliona dinara. Znači, idemo ka onom cilju kojeg smo zacrtali još prošle godine, a to je da neki budući "Dani piva" ne koštaju Grad baš ništa, odnosno da sve troškove pokrijemo iz donatorstva, sponzorstva, zakupa tezgi. Krenuli smo dobro tim putem i ovo je najniža cifra koja je do sada ostvarena, dakle, "Dani piva" koštali su Grad Zrenjanin 2,3 miliona dinara – pojasnio je on.  

 


Predstavnik Turističkog centra Radmila Radovanović istakla je da je organizacija manifestacije pratila zakonske okvire i da je u sklopu toga obavljen je izvestan broj javnih nabavki i to za binu, rasvetu i ozvučenje za dve lokacije, za ekotoalete, obezbeđenje, kao i pregovarački postupci vezano za angažovanje estradnih umetnika.
- Ono što mogu da kažem jeste da smo imali solidan broj ponuđača, da je javna nabavka prošla bez ijedne primedbe, žalbe, i zaustavljanja postupka - rekla je Radovanovićeva.
O finansijskom poslovanju ovogodišnje manifestacije govorila je Svetlana Crnjanski, takođe iz Turističkog centra, i navela da je za binu rasvetu i ozvučenje na Žitnom trgu utrošeno 1.675.777 dinara, a za program 5.922.750 dinara.
- Za scenu "Sima Cacin", odnosno za binu, rasvetu i ozvučenje utrošeno je 490.738,40 dinara, program je koštao 1.764.074,31 dinar. Za program u Gradskoj bašti utrošeno je 800.000 dinara. Od ostalih troškova za obezbeđenje je izdvojeno 339.819 dinara, što je nešto više u odnosu na prethodnu godinu zbog većeg broja lokacija, za eko-toalete utrošeno je 227.622 dinara, takođe više iz istog razloga, vatromet je koštao 177.000, marketing 615.867,90, za prateće programe 1.200.934,65, program u centru 527.902,96, dok je za reprezentaciju utrošeno 36.340 dinara . Ukupni rashodi manifestacije su 15.388.965,97 dinara – objasnila je Svetlana Crnjanski.
Što se tiče prihoda, kazala je, iz budžeta grada utrošeno je 6.372.439,57 dinara, ali je  napomenula da se iz Pokrajinskg sekretarijata za kulturu očekuje iznos od 4 miliona dinara, pa će se za toliko umanjiti iznos utrošenih sredstva iz budžeta.
Iz Ministarstva ekonomije obezbeđeno je 2,5 miliona dinara, prihod od izdavanja štandova iznosi 6.516.526,40 dinara. Ukupni prihodi manifestacije iznose 15.388.965,97 dinara.

 

Preuzmite Analizu "Dana piva" za period 2007-2010. god. (zip folder, 2041 KB)