Gradska vlast
Gradonačelnik

Služba za budžetsku inspekciju
Obavlja poslove budžetske inspekcije u skladu sa zakonom i drugim propisima kojima se uređuje rad službe za budžetsku inspekciju jedinica lokalne samouprave, na osnovu godišnjeg programa rada donetog od strane Gradonačelnika, kao i vanredne inspekcijske kontrole po posebnim zahtevima Gradonačelnika.
Funkcija službe za budžetsku inspekciju je inspekcijska kontrola primene zakona u oblasti materijalno-finansijskog poslovanja i namenskog i zakonitog korišćenja sredstava korisnika budžetskih sredstava, organizacija, preduzeća, pravnih lica i drugih subjekata iz člana 85. Zakona o budžetskom sistemu (''Sl. glasnik RS'', broj 54/2009,73/2010, 101/2010, 101/2011, 93/2012, 62/2013, 63/2013 – ispr., 108/2013, 142/2014, 68/2015 - dr. zakon, 103/2015, 99/2016, 113/2017, 95/2018, 31/2019, 72/2019 i 149/2020).
U skladu sa članom 90. stav 1. Zakona o budžetskom sistemu, rad budžetske inspekcije je nezavisan i samostalan, a njen rad, ovlašćenja i obeležja uređeni su Uredbom o radu, ovlašćenjima i obeležjima budžetske inspekcije (''Sl. glasnik RS'', broj 93/2017).
Kontakt:
Pavle Karlečik, šef Službe za budžetsku inspekciju,
Zorica Ćurčić, budžetski inspektor
Milijana Salatić, budžetski inspektor
Telefon / fax: 315-0077, kancelarija 128
-
Program rada za 2021. godinu (.pdf dokument - 3,67 MB)
-
Izveštaj o radu za 2019. godinu (.pdf dokument - 973 KB)
-
Program rada za 2020. godinu (.pdf dokument - 1.26 MB)
-
Program rada za 2019. godinu (.pdf dokument - 462 KB)
-
Izveštaj o radu za 2017. godinu (.pdf dokument - 433 KB)
-
Program rada za 2018. godinu (.pdf dokument - 411 KB)
-
Izveštaj o radu za 2016. godinu (.pdf dokument - 313 KB)
-
Program rada za 2017. godinu (.pdf dokument - 7 6 KB)