Градоначелник обишао кол-центар: по потреби увешћемо и нове бројеве телефона

Градоначелник Зрењанина Чедомир Јањић са сарадницима обишао је у преподневним часовима позивни, кол-центар Градске управе, који је смештен у простору Услужног центра Градске управе. Одлуком Владе Републике Србије, услужни центри у локалним самоуправама од јуче не раде са странкама, тако да је у овом простору у зрењанинској Градској кући од јутрос стациониран кол-центар за пружање информација и помоћ најстаријим и угроженим суграђанима. 
 
 
 
 
Од јуче су у функцији прва два, а јутрос су уведена још три броја телефона на које се грађани могу јављати. Кол-центар ради од 7 до 22 часа, сваким даном, а градоначелник је истакао да ће, по потреби, бити уведено још телефонских линија. Он је још једном апеловао да се на наведене бројеве телефона јављају само они суграђани којима је упућена препорука и молба Владе Републике Србије да не смеју излазити из својих домова, дакле категорија пензионера, старијих и угрожених суграђана, којима је неопходна достава помоћи, животних намирница и кућних потрепштина на кућну адресу.
 
 
 
 
- Потребна нам је у овом тренутку велика солидарност, стрпљење и разумевање свих, а нарочито када су у питању наши најстарији суграђани. Ангажујемо довољан број волонтера који ће имати посебне идентификације и они ће непосредно обилазити и помагати таквим суграђанима, а све то координирамо у сарадњи с нашим месним заједницама, јер њихови представници најбоље познају становништво на својој територији. Апелујем још једном на наше суграђане старије од 65 година, али и на целокупно становништво, да се придржава свих молби и одлука донетих од стране највиших државних органа Републике Србије, као и одлука које смо јуче донели у локалу - поручио је градоначелник Јањић. 

Слике

  • /uploads/attachment/vest/5547/Gradonacelnik_obisao_kolcentar_0.jpg