Otvoren i ulaz u Gradsku kuću iz Ulice Narodnog fronta

Nakon što je svečano otvoren pre 11 godina, tačnije 28. februara 2003. godine, u Gradskom uslužnom centru u Zrenjaninu danas su najavljene novine u radu ovog dela Gradske uprave, a jedna od njih je i otvaranje bočnog ulaza u Gradsku kuću za građane, iz Ulice Narodnog fronta. 
 
 
Obraćajući se predstavnicima medija upravo pred ovim ulazom, zamenica načelnice Gradske uprave, Ana Kovački, istakla je da će glavni ulaz i dalje biti otvoren za građane.
- Ukoliko neko ima potrebe da ide u katastar, Agenciju za privredne registre, kancelariju za brze odgovore, može koristiti i ovaj ulaz, iz Ulice Narodnog fronta, ali takođe i glavni. 
 
Ona je kazala da se Gradski uslužni centar nalazi u procesu modernizacije koja ima za cilj što brže i lakše obavljanje poslova svih građana koji u njega dolaze. 
 - Građani ovde mogu dobiti izvode iz matičnih knjiga, overavati dokumenta, na šalteru pošte uplatiti sve takse ili platiti račune. Ulaz iz Ulice Narodnog fronta otvorili smo kako bi građani što lakše stigli do uslužnog centra – pojasnila je Ana Kovački. 
 
 
Gradonačelnik Zrenjanina, Ivan Bošnjak, podsetio je da je bočni ulaz u Gradsku kuću 2012. godine, kada je on postao gradonačelnik, bio oivičen crvenom trakom, koja je zabranjivala prolaz, jer je u to vreme oluk prokišnjavao.
- Prvo što smo uradili bilo je da to saniramo i omogućimo da se i ovaj ulaz stavi u funkciju. Bilo je nakon toga neophodno i da se Gradski uslužni centar osavremeni i da se produži radno vreme, tako da sada imamo situaciju da se rad s građanima u Zrenjaninu odvija od 7.30 do 19 časova i da naše službe funkcionišu što bolje mogu, a svi ostali tehnički detalji biće i dalje unapređivani. Trudićemo se da napravimo pristojnu čekaonicu, zatražićemo od državnih organa da, eventualno, povećaju broj izvršilaca u onim službama koje nisu u gradskoj nadležnosti, kao što su katastar ili pošta – rekao je gradonačelnik Bošnjak i dodao da je neophodno da uslužni centar bude stalno dostupan i otvoren, kao mesto na kom građani, u jednoj prostoriji, mogu da reše najveći deo svojih problema. On je, takođe, ukazao na neophodnost regulisanja kretanja kroz samu Gradsku kuću i nekog načina evidentiranja, kao što je to uobičajeno u institucijama uprave.
- Uz one dobronamerne, sigurno da dolaze i oni sa ne baš tako dobrim namerama, zloupotrebljavajući i vreme i prostor naših službenika, da bi oni mogli nesmetano da rade.  Brojni elektronski servisi za građane i dalje će biti dostupni na sajtu grada, a vrata mog kabineta takođe su otvorena za građane koji imaju potrebu da se obrate svom gradonačelniku, kako bi ukazali na neki problem u radu bilo koje gradske službe. Moguće je to učiniti i putem društvenih mreža i elektronskim putem, ali i fizički  – naglasio je on. 
 
   
 
Današnja svečanost u Gradskom uslužnom centru prilika je i za podsećanje kako je nekadašnja neugledna opštinska pisarnica, zahvaljujući partnerskoj inicijativi dva programa američke Agencije za međunarodni razvoj (USAID), pretvorena u tadašnji prvi savremeni uslužni servis građana na teritoriji Republike Srbije.
 
Program za reformu lokalne samouprave u Srbiji (SLGRP) i Program za revitalizaciju zajednice putem demokratske akcije (CRDA) doprineli su 2003. godine da kompletno bude rekonstruisana dotadašnja pisarnica Skupštine opštine Zrenjanin s pomoćnim prostorijama i uvede način rada znatno primereniji potrebama i zahtevima građana. Nabavljena i je potpuno nova računarska oprema i softver, a novi kancelarijski nameštaj i idejno rešenje Uslužnog centra omogućili su da građani neposredno komuniciraju za stolovima sa službenicima Gradske uprave, umesto nekadašnjeg obraćanja preko "šaltera".