31. ''Dani piva'' i zvanično - najuspešniji do sada

Ovogodišnji “Dani piva”, i po broju posetilaca i po ostvarenim prihodima, najuspešniji su do sada, a šest dana manifestacije proteklo je u najboljem redu, bez narušavanja reda i mira u obimu većem od uobičajenog  - saopštio je gradonačelnik Zrenjanina Čedomir Janjić na današnjoj konferenciji za novinare na kojoj su sumirani prvi rezultati 31. “Dana piva”, održanih u našem gradu od 23-28. avgusta.
 
 
On je saopštio da prve procene govore da su ostvareni takvi finansijski prihodi koji čine manifestaciju samoodrživom, da je samo od izdavanja prostora ostvaren direktan prihod od oko 12 miliona dinara, a da su pozitivni efekti za grad daleko veći. Izrazio je zadovoljstvo, pre svega, što su “Dani piva” protekli bez incidenata i pohvalio rad svih javnih službi koje su se maksimalno angažovale kako bi, po završetku programa, sve bilo u najbržem mogućem roku dovedeno u redovno stanje. Pomenuo je, primera radi, da su službe Hitne pomoći imale manje intervencija nego kada se u Zrenjaninu održavala proslava Dana vojske Srbije, odnosno vojna parada.
 
 
- Zahvaljujem se građanima Zrenjanina na strpljenju, a mi smo se potrudili da budu ponosni na svoj grad i manifestaciju koja se u njemu održava. Ove godine smo veći akcenat dali na bezbednosti, tako da se zahvaljujem i policiji, vatrogascima, Komunalnoj policiji, ljudima koji su radili u obezbeđenju programa. Naši komunalni radnici su u tri sata ujutro radili punom parom. Posebno se zahvaljujem i zaposlenima u Turističkom centru, i to i jeste zadatak tog preduzeća, da privučemo što više ljudi u naš grad i da svake godine imamo sve više gostiju. Zahvaljujem se i Aviv Parku, koji se takođe potrudio da učestvuje u manifestaciji i njihov doprinos je velik. Ne smem da izostavim ni Privrednu komoru, napravili smo dobar sajam “Inokop”, bolji nego prethodnih godina -  kazao je gradonačelnik.
 
 
Janjić je dodao da je, nakon prošlogodišnjih “Dana piva”, postojao strah kako organizovati još bolju manifestaciju, ali su, prema svim pokazateljima, 31. “Dani piva” oborili sve rekorde.
- Manifestaciju je posetilo blizu 500.000 ljudi i to je cifra o kojoj smo nekih prethodnih godina mogli samo da sanjamo. Pokazali smo ove godine i da je manifestacija samoodrživa, što nam je bio cilj, i bez obzira što nismo sveli sve račune mogu da kažem da smo, praktično, od zakupa tezgi i prostora “pokrili” sve izvođače. Postavili smo sebi još jedan, veći zadatak, šta ćemo da radimo sledeće godine - zaključio je Čedomir Janjić.
 
 
Novinarima se obratila i PR manifestacije Jadranka Janković Nešić, koja je rekla da je pratila čitav niz manifestacija u Srbiji, ali da nijedna ne može da se pohvali takvim sadržajima i tolikim brojem raznovrsnih i kvalitetnih programa na velikom broju lokacija kao “Dani piva”. Posebno je istakla ogromnu pozitivnu energiju koja je vladala među svima koji su, na bilo koji način, učestovali u pripremi i realizaciji manifestacije, što najrečitije govori koliko Zrenjaninci vole svoj grad i žele da iz njega pošalju što lepšu sliku.
-  Zaista su bili zadovoljni i posetioci, ali i svi izvođači, počev od najveće zvezde Zdravka Čolića. Bila sam impresionirana slikom koju je Zrenjanin poslao sa koncerta Zdravka Čolića, a odabir izvođača bio je zaista sjajan. Poseban utisak na sve ostavila je i Zrenjaninska filharmonija - istakla je ona.
 
 
Direktor Turističkog centra grada Zrenjanina Zoran Ljubotina naglašava da su utisci o ovogodišnjim “Danima piva” izuzetni i da se samo može poželeti da tako bude i naredne godine.
- Imali smo programe na 16 lokacija, izuzetno posećena oba trga, sa svim izvođačima koje smo brižljivo birali. Kad vam kažem da su izvođači zadovoljni, da su zadovoljni posetioci, organizatori, novinari, onda mogu i ja da kažem da su ovo bili zaista dobri “Dani piva”.  Velike su sada obaveze pred nama, potrudićemo se da i naredni budu takvi, i još bolji, jer uvek ima prostora i mogućnosti da se određene stvari poprave i dorade - zaključio je Ljubotina.
 
Atmosferu 31. “Dana piva” dočarao je i promotivni desetominutni film, prikazan na početku današnje konferencije za novinare, a koji je urađen u produkciji zrenjaninske kuće “Digital Stajl”.