Turističkim portalom ''Visit Zrenjanin'' - bliži turistima

U Multimedijalnoj sali zrenjaninske Gradske kuće danas je upriličena prezentacija novog portala Turističkog centra grada Zrenjanina - "Visit Zrenjanin" (posetite Zrenjanin), koji je zainteresovanima dostupan na internet adresi www.visitzrenjanin.com. Predstavnicima medija obratili su se Marica Kosanović, šefica  Turističkog informativnog centra, Mišo Živanov, grafički dizajner i Milan Milićev, grafički programer. Konferenciju je vodila Bojana Latinović, ispred zrenjaninske firme "Progressive media" kojoj je poverena  izrada "Visit Zrenjanina", a iza sebe ima uspešne projekte poput internet-portala "I love Zrenjanin" i muzičkog festivala "Soundlovers".
 
 
 
Učesnici konferencije pojasnili su ideju i cilj formiranja stranice, simboliku logoa povezanu sa bogatom istorijom grada i načine na koje će se kroz ovaj projekat raditi na privlačenju turista iz celog sveta u Zrenjanin.
 
Marica Kosanović rekla je da danas najveći procenat turista upravo putem internet sajtova i društvenih mreža traži potencijalne destinacije za putovanja.
"Osnovni cilj izrade portala "Visit Zrenjanin" upravo je uključivanje u globalnu mrežu i približavanje potencijalnim korisnicima turističke ponude grada, kako u našoj zemlji, tako i u inostranstvu. Turistički centar je imao sajt i do sada, ali on nije bio adekvatno ni opremljen ni dizajniran, tako da smo formirali tim koji će nam pomoći da se pozicioniramo na turističku mapu Srbije, Evrope i sveta. Cilj koji očekujemo jeste da povećanom posetom turista povećamo i turistički promet. Očekujemo da se za naše sadržaje zainteresuju i potencijalni investitori u turizam i u turističke usluge, koji nekada zapošljavaju i više ljudi nego pojedine fabrike" – istakla je Kosanovićeva.
 
 
U pomenutom timu su Mišo Živanov, u ulozi grafičkog dizajnera, veb dizajn poveren je Milanu Milićevu, dok se o fotografijama koje plene pažnju brine fotograf Pavle Taboroši. Jedna od nosećih stvari na stranici jeste novi logotip u vidu prikaza cveta lale, kao snažnog podsećanja na lokalnu istoriju i legendu o početku oslovljavanja Banaćana "lalama". Portalom dominiraju jasne, vedre i izražene boje koje su, u skladu sa vizijom dizajnera, korišćene tematski. Pored crvene koja asocira na cvet lalu, vešto su upotrebljene žuta i zelena koje simbolišu livade i žitna polja, kao i plava koja asocira na nebo, slobodu, vedar duh i sport. O svemu tome dizajner Živanov kaže:
"Ova priča sa lalama se nekako sama nametala kao najočiglednija, a dosad malo iskorišćena. Ta ideja trebalo bi da bude okosnica vizuelnog identiteta celog sajta, a na neki način i prezentacije grada Zrenjanina. Sam logotip ima višeslojno značenje i višeslojnu upotrebnu vrednost."
 
 
Naziv portala "Visit Zrenjanin" jasno asocira na otvoreni poziv turistima za posetu glavnom banatskom gradu. Kreiranjem portala naš grad se pridružio gradovima koji na ovaj način godinama unazad privlače turiste, poput portala "VisitSerbia", "BelgradeVisit", "VisitNoviSad", "VisitSubotica", "VisitNis"... Na jednom mestu, kroz "Visit Zrenjanin", objedinjeneni su istorija grada, tursitičke destinacije, gastronomska ponuda, smeštajni kapaciteti, bogat noćni život, najznačajnije manifestacije, galerija fotografija najlepših predela i objekata u Zrenjaninu. Navigacija kroz sajt je brza, praktična i efikasna, kako na veb verziji, tako i na mobilnim telefonima, što govori o praktičnoj primeni projekta. Do željenih sadržaja dolazi se po principu "jednog klika", a programerski tim najavljuje da će portal, u drugoj fazi rada, dobiti i svoju originalnu englesku verziju.
 
 
"Visit Zrenjanin" ima koncept otvorenog projekta, što znači da će stranica biti konstantno aktivna za ažuriranja novim sadržajima. Promocija turističkog internet portala "Visit Zrenjanin" obavljaće se umrežavanjem sa svim agencijama koje nude turističke aranžmane u Srbiji, a veliki deo promocije sprovodiće se na društvenim mrežama – Fejsbuku,  Tviteru, Instagram foto servisu i svim popularnim mrežama koje direktno otvaraju put do stranih turista.
 
Turistički centar grada Zrenjanina koristiće nova rešenja i logo na svim sajamskim nastupima i manifestacijama, a "Visit Zrenjanin" će biti jedno od glavnih sredstava za privlačenje pažnje javnosti i turistima kao ciljnoj grupi. Nedavno je aktivirana mejl adresa visitzrenjanin@gmail.com, putem koje se mogu uputiti pitanja, predlozi i eventualne sugestije.