Festival ''Soundlovers'' 25. i 26. jula

Šesti po redu muzilki festival "Soundlovers" biće održan 25. i 26. jula u prostoru nekadašnje zrenjaninske Kino-bašte, uz učešće zvučnih imena u oblasti elektronske muzike – najavili su organizatori festivala na konferenciji za novinare. Tim povodom prisutnima su se obratili direktor Festivala Milan Slavić i projekt-menadžer Aleksandra Kalai, a u ime Grada Zrenjanina gradonačelnik Ivan Bošnjak i pomoćnik gradonačelnika Duško Radišić.  
 
 
- Grad Zrenjanin će se potruditi da "Soundlovers" festival zaista preraste granice našeg grada, odnosno da postane značajan internacionalni festival i uđe u širu turističku ponudu grada – naglašava Ivan Bošnjak. – Pokušaćemo da kontakte koje smo, kao lokalna administracija, ostvarili sa prijateljskim gradovima i drugim sredinama u prethodnom periodu, promovišemo na ovaj način, da proširimo i ekonomsku i turističku ponudu i da mladi ljudi imaju tokom raspusta priliku da se dobro zabave, nešto i nauče kroz edukativni deo festivala, i da se te teme, značajne u ovom trenutku za mlade – od ekoloških tema do kontrolisane upotrebe alkohola, brige o zdravlju, zaposlenja – i tokom trajanja festivala istaknu kao prioritetne – kazao je gradonačelnik Zrenjanina.  
 
   
 
- Centralno ime ovogodišnjeg festivala je Niki Beluči, jedno od poznatijih svetskih imena u oblasti "haus muzike", a učestvovaće još dva DJ-a, čija ćemo imena objaviti tokom kampanje. Ove godine ćemo realizovati i internacionalnu kampanju u kojoj će "meta" biti okolne države, novina je i izrada maskote festivala, po kojoj ćemo biti prepoznatljivi, a "Soundlovers" karavan će obići devet gradova – sedam u Srbiji i dva u inostranstvu, posetićemo Mađarsku i Rumuniju – ističe direktor Festivala Milan Slavić i podseća da je prošle godine festivalu prisustvovalo pet hiljada posetilaca i da je ove godine težnja da se taj broj i poveća. 
 
    
 
Projekt-menadžer Aleksandra Kalai istakla je slogan ovogodišnjeg festivala.
- "Štedi elektičnu – širi pozitivnu energiju" je naziv projekta koji ima za cilj da ukaže na značaj energetske efikasnosti i uštede električne energije, kroz niz aktivnosti, poput deljenja promotivnih materijala iz oblasti energetske efikasnosti i podele štedljivih sijalica na promocijama – kazala je ona.